Tworzenie sklepów dla internetu. Co powinien mieć e-sklep?

każda osoba, która myśli o prowadzeniu własnej działalności gospodarczej na serio, musi zdawać sobie sprawę z tego, że jest to konieczny element pozwalający dotrzeć do nowych klientów. Nic więc dziwnego, że coraz więcej osób

Tworzenie sklepów dla internetu. Co powinien mieć e-sklep? e-commerce rybnik

Prowadzenie interesów w sieci

Z roku na rok coraz większą popularnością cieszą się firmy, które zajmują się tworzeniem różnego rodzaju stron internetowych. Trzeba przyznać, że obecnie każda osoba, która myśli o prowadzeniu własnej działalności gospodarczej na serio, musi zdawać sobie sprawę z tego, że jest to konieczny element pozwalający dotrzeć do nowych klientów.

Nic więc dziwnego, że coraz więcej osób decyduje się na skorzystanie z usług firm zajmujących się tworzeniem stron www. Dzięki temu, że utworzona stron zostanie odpowiednio wypromowana w wirtualnym świecie, uzyskamy o wiele większy wzrost zainteresowania naszą działalnością. Zdecydowana większość osób decyduje się także na tworzenie sklepów internetowych przy pomocy profesjonalistów w tej branży.


Internet - Wikipedia

Internet (skrótowiec od ang. inter-network, dosłownie ?między-sieć?) ? ogólnoświatowy system połączeń między komputerami, określany również jako sieć sieci1. W znaczeniu informatycznym Internet to przestrzeń adresów IP przydzielonych hostom i serwerom połączonym za pomocą urządzeń sieciowych, takich jak karty sieciowe, modemy i koncentratory, komunikujących się za pomocą protokołu internetowego z wykorzystaniem infrastruktury telekomunikacyjnej.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Internet


Korzyści e-commerce w Wikipedii

Korzyści wynikające ze stosowania e-commerce jest wiele, najważniejsze z nich to:

oszczędność kosztów funkcjonowania i wyposażania biur, zmniejszenie liczby personelu, skrócenie kanałów dystrybucji (uproszczenie obiegu dokumentacji), zwiększenie prostoty kontaktu z klientami, całkowita lub częściowa rezygnacja z korzystania z magazynów,
zwiększenie ergonomii pomieszczeń ze strony producenta, tak jak przeznaczenie fizycznej powierzchni sklepu np. na produkcyjną bądź składową,
możliwość indywidualizacji kontaktu, rozumiana jako komunikacja z konkretnym odbiorcą (tzw. model one to one),
interaktywność, czyli ułatwione zapamiętywanie prezentowanych treści,
elastyczność,

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Handel_elektroniczny