Wirtualne, czy tradycyjne?

Dodane: 26-07-2016 11:30
Wirtualne, czy tradycyjne? adres dla firmy warszawa cennik

Przyczyny intensywnego rozwoju wirtualnych biur

Jeszcze kilka lub kilkanaście lat temu wirtualne biuro mogłoby wywołać śmiech na twarzy niejednego przedsiębiorcy. Jest to stosunkowo nowy sposób prowadzenia działalności gospodarczej. Dlaczego wirtualne biura stały się tak popularne? Dlaczego coraz więcej ludzi korzysta z takich usług? Bardzo często prowadzenie wirtualnego biura jest spowodowane tym, że cała działalność jest prowadzona za pośrednictwem Internetu. Obecne możliwości sprawiły, że przez Internet możemy nie tylko kupować produkty czy rezerwować różne usługi, ale także z powodzeniem możemy zarabiać właśnie za pośrednictwem Internetu. Wirtualne biura są idealnym sposobem na prowadzenie biznesu, który w dużej mierze korzysta właśnie z tej ogólnoświatowej sieci.


Zindywidualizowanie oferty dotyczącej prowadzenia wirtualnych biur

Na stronach internetowych firm zajmujących się prowadzeniem wirtualnych biur najczęściej znajdziemy cenniki dotyczące wykonywania takich usług. Jest to bardzo powszechne z uwagi na to, że klienci potrzebują porównania pomiędzy poszczególnymi ofertami. Trzeba jednak pamiętać, że niezależnie od tego, na jakie wirtualne biuro się zdecydujemy, cena może być znacznie różna od tej prezentowanej w cenniku na stronie internetowej. Wiąże się to przede wszystkim z tym, że nieraz określenie konkretnej liczby na przykład przychodzącej korespondencji jest bardzo trudne i ponoszone przez przedsiębiorcę koszty mogą okazać się zupełnie inne od tych zdeklarowanych. Także firmy prowadzące wirtualne biura często również dopasowują ofertę indywidualnie do potrzeb klienta.


Obowiązek stosowania instrukcji kancelaryjnych

Wszystkie państwowe i samorządowe jednostki organizacyjne wytwarzające materiały archiwalne mają obowiązek posiadania i stosowania instrukcji kancelaryjnej. Opracowywać ją mogą naczelne i centralne organy dla wszystkich jednostek organizacyjnych określonego działu administracji publicznej lub tylko same zainteresowane w ich wdrożeniu jednostki organizacyjne. Instrukcja kancelaryjna jest określona rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. ? dla organów gminy i związków międzygminnych, organów powiatu, organów samorządu województwa i organów zespolonej administracji rządowej w województwie, a także urzędów obsługujących te organy. Dla innych podmiotów ? nie objętych rozporządzeniem ? instrukcje kancelaryjne, po wcześniejszym uzgodnieniu z właściwym archiwum państwowym, na mocy ustawy archiwalnej podlegają zatwierdzeniu przez Naczelnego Dyrektora Archiwów Państwowych za pośrednictwem dyrektora właściwego archiwum państwowego. Uzgadnianie i zatwierdzanie ich ma na celu czuwanie, by powstające akta narastały w sposób właściwy, zgodnie z obowiązującymi przepisami archiwalnymi. Jednostki niepaństwowe nie mają obowiązku posiadania instrukcji kancelaryjnej, ale gdy chcą taką stworzyć, to mogą konsultować się z archiwami państwowymi lub ze Stowarzyszeniem Archiwistów Polskich.

Instrukcję kancelaryjną tworzy się ? w przypadku podmiotów nie objętych rozporządzeniem ? przede wszystkim na podstawie regulaminu organizacyjnego danej jednostki. Instrukcję kancelaryjną zatwierdza do użytku kierownik jednostki; w przypadku jednostek państwowych i samorządowych po uzgodnieniu z właściwym archiwum państwowym.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Instrukcja_kancelaryjna